2.9.09

wstęp do drutów

Od pewnego czasu pociągało mnie robienie na drutach. Przykład Pimposhki i jej namowa sprawiły, że sięgnęłam po druty. Podstawy pokazała mi dobra duszyczka w osobie Justynki. Wprawdzie moje pierwsze "dzieło" jeszcze nie gotowe, ale postanowiłam Wam pokazać 2 rodzaje włóczki jaką dziś kupiłam

Obie z tej samej serii Marble Chunky z firmy James C. Brett, obie cieniowane i super miekkie i gładkie.

Taką na szalik dla Pana Męża:



A taka dla siebie na krótkie bolerko:




Mam nadzieję, że za kilka dni będę mogła Wam pokazać szalik jaki przygotowywuję na gwiazdkę dla Taty Krzyśka.

2 komentarze:

  1. Powodzenia ! :) zobaczysz, że to świetna zabawa :)

    Pozdrawiam: Przemek
    www.Szydelko-i-druty.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :)
    Maz sie ze mnie smieje ze co chwile widzi mnie z drutami w rece i nie moge sie doczekac az skoncze szalik dla Taty :) i zabiore za reszte :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za odwiedziny