5.5.10

Wyprawa na lodke


Kilka tygodni temu Krzysiek i ja mielismy okazje spedzic popoludnie i wieczor na lodce. Zostalismy zaproszeni na ta wyprawe przez wlasciciela naszego domu. Pogoda cudnie sie udala i zrobilismy bardzo duzo zdjec. Wiem jedno - to na pewno nie jest ostatni taki wypad. Krzyskowi bardzo sie spodobalo zeglowanie a mi gotowanie w kuchni na lodce. Ba nawet uslyszalam ze moje ostre udka i salatka porowa (wg przyjaciolki Asi) sa najlepszym daniem piknikowym na calej wyspie :)

Sposob na udka prosty - ostra marynata piri piri min 24 h w lodowce i do tego pieczenie w przez kilka h w piekarniku nagrzanym do temperatury 100 st C.

Salatka tez bardzo prosta i odkad jedlismy ja na parapetowce u Asi czesto ja powtarzam.
potrzebne sa:
1 kapusta pekinska drobno poszatkowana
2 srednie pory drobno pokrojone
kilka lyzek kukurydzy konserwowej
sol, pieprz
majonez, musztarda i smietana

wszystko sie miesza i odstawia na chwile i juz :)


A teraz czas na obiecane zdjecia:
Moj ulubiony zeglaz:


Widoki:













Nasza lodka

8 komentarzy:

  1. Też mam ulubionego żeglarza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Barbara fajni sa tacy ulubieni zeglarze co nie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I widoki mi różne pokazywał i jest ze mną już prawie 40 lat;-)
    następne widoki to fiordy lub coś ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie! Poproszę jeszcze mapkę ;-)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbara dlugo trwa Wasza zegulga :) Serdecznie gratuluje :)

    Oslun zebym to ja dokladnie wiedziala jak plynelismy. Zdjecia sa glownie z okolic portu w Dublinie przy rzece LIffey.
    Poza tym odwiedzilismy okolice Bray

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne beztroskie chwile, kochana dziękuje ci za życzenia świąteczne, ja tobie życzę dużo takich pięknych chwil i szczęścia w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/19/2013

    It's awesome designed for me to have a web page, which is valuable for my know-how. thanks admin

    Here is my page ... agencja reklam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za odwiedziny